خدمات ما
استراتژی محتوا
در عصر دیجیتال یک سازمان ممکن است بهترین محصول یا خدمت را ارائه دهد، اما بدون داشتن پیام و محتوای مناسب برای حمایت از خود، امکان دارد در جذب مخاطب خود دچار مشکل شود. محتوا قادر است منجر به موفقیت یا شکست یک برند شود، اما نه به تنهایی! داشتن یک استراتژی محتوا حیاتی است؛ چراکه محتوای خوب به خودی خود نمیتواند هدف باشد. همانطور که بازاریابی محتوا بازوی اجرایی محتوا در فضای وب به حساب میآید، استراتژی محتوا نیز بازوی فکری محتوا است.

تولید محتوا
تولید محتوا، عبارتی که این روزها شدیداً بین صاحبان کسب و کارهای مختلف رد و بدل میشود و هرکس به نوبه خود در تلاش است با تولید محتوایی متفاوت در فضای آنلاین خود را از سایرین متمایز کرده و مخاطب را به سمت خود جلب کند. البته محتوا مفهومی نوین نیست، انسانها از زمان غارنشینی خود تاکنون برای برقراری ارتباط با یکدیگر در حال تولید محتوا هستند، اما با انقلاب صنعتی چهارم و غلبه قدرت دیجیتال بر زندگی مردم، محتوا شکل جدیدی به خود گرفت، بگونهای که از آن بهعنوان پادشاه در فضای مجازی یاد میکنند، هیچ بستر آنلاینی در فضای وب و شبکههای اجتماعی بدون محتوا معنایی ندارد.

سئو و بهینه سازی
بهینه سازی سایت و سئو، عبارتهایی که دارندگان سایتها بهشدت بر روی آن حساس هستند و حاضرند هر کاری بکنند تا گوی سبقت را از رقبای خود در گوگل بوده و به صفحه اول گوگل در صنعت مورد نظر خود برسند، اقدامی کاملاً صحیح!
آمارها نشان میدهد در هر دقیقه چیزی حدود ۴ میلیون سرچ در گوگل صورت میگیرد و بیش از نیمی از مردم جهان کاربر فضای مجازی هستند. بنابراین کسب و کاری که در سرچ گوگل به نمایش گذاشته نشود عملاً وجود خارجی ندارد.


بازاریابی محتوا
علم بازاریابی، علمی جداییناپذیر از کسب و کارها با قدمتی برابر با طول عمر بازار مباله کالا و خدمات در دنیا میباشد، علمی که هر سازمانی جدایی از نوع محصول یا خدمتی که ارائه میدهد نیاز به فراگیری و کسب تخصص در آن را دارد، علمی که بدون تسلط بر آن ورود به بازار کار مساوی است با مرگ حتمی محصول و حذف قطعی از بازار. علمی که با بهروز شدن روشهای ارتباطی انسانها توانسته ابزارهای خود برای برقرای ارتباط بین کارفرما و مشتریان را نیز بهروز کند.

توزیع محتوا
انتشار محتوا در فضای آنلاین بگونهای که در زمان مناسب به دست مخاطب مناسب خود برسد، اصلیترین مرحله در چرخه استراتژی بازاریابی محتوایی به حساب میآید. بسیاری از صاحبان کسب و کار علی رغم تولید محتوای با کیفیت و مناسب، به دلیل عدم توزیع صحیح آن در فضای وب، هیچ نفعی از آن نمیبرند.
توزیع مناسب محتوا، حتی از تولید آن نیز مهمتر است. دلیل اصلی هر کسب و کاری برای تولید محتوا این است که بتواند از طریق آن اهداف کاری خود را محقق سازد و این امر زمانی اتفاق میافتد که محتوای تولید شده در جایی که مخاطبان هدف آن حضور دارند، منتشر شود. حال این محل انتشار میتواند بسترهای آنلاین خود آن کسب و کار باشد یا رسانههای آنلاین دیگر.

برای جزییات بیشتر کلیک کنید...!