خدمات تولید محتوا

بازاریابی محتوا به صورت کلی از سه حلقه اصلی تشکیل شده است: استراتژی محتوا ، تولید محتوا و انتشار محتوا.

حلقه تولید محتوا، کلیدی‌ترین بخش از این زنجیره خواهد بود. به این دلیل که اگر حتی شما استراتژی محتوای کامل و دقیقی تدوین کرده باشید اما قدرت اجرا و پیاده‌سازی استراتژی را از طریق تولید محتوای اثربخش و تولید محتوای متناسب با نیاز مخاطبان و استراتژی تدوین شده، نداشته باشید عملاً در فرایند بازاریابی محتوا موفق نبودید و طبیعتاً پس از انتشار آن محتوا نیز موفقیتی را بدست نخواهید آورد. برای توضیحات تکمیلی و اطلاع از زیر و بم فرایند تولید محتوا پیشنهاد می‌کنیم”همه چیز درباره‌ تولید محتوا” را بخوانید. 

انواع متنوع محتوا

محتوای متنی

محتوای تصویری

محتوای صوتی

محتوای ویدئویی

تعرفه خدمات تولید محتوای متنی

پلن پایه

محتوای ۴۵ هزار کلمه ای
هزار تومان۳۰۰۰۰
۲۶۰۰۰ هزار تومان
  • کلمه ای ۵۹ تومان
  • مناسب برای مجله های نسبتا فعال
  • تحویل تا ۲ تا مقاله در روز
  • امکان تحویل ۲ هزار کلمه فوری
اقتصادی

پلن پیشرفته

محتوای ۷۰ هزار کلمه ای
هزار تومان۴۵۰۰۰
۳۹۰۰۰ هزار تومان
  • کلمه ای ۵۷ تومان
  • مناسب برای مجله های فعال
  • تحویل تا ۵ مقاله در روز
  • امکان تحویل ۵ هزار کلمه فوری
محبوب

پلن حرفه ای

محتوای ۱۲۰ هزار کلمه‌ای
هزار تومان۷۲۰۰۰
۵۰۰۰۰ هزار تومان
  • کلمه ای ۵۵ تومان
  • مناسب برای مجله های بسیار فعال
  • تحویل تا ۱۰ مقاله در روز
  • امکان تحویل ۱۰ هزار کلمه ی فوری
پیشنهادی

چرا محتواسازان ؟

محتواسازان تیمی متشکل از تخصص‌های مختلف در حوزه‌های مرتبط با تولید محتوا است که توانسته در عرصه آموزشی و اجرای پروژه‌های محتوا محور به نتایج قابل قبولی برسد. این تیم توانایی تولید انواع محتوای متنی و گرافیکی را داراست.
راه‌اندازی سایت و انجام خدمات سئو یکی از نقطه قوت اساسی محتواسازان است. همچنین برنامه‌ریزی برای کمپین‌های بازاریابی محتوا و تدوین استراتژی‌های محتوایی نیز جزو خدمات محتواسازان است. این مجموعه همچنین بر اساس نیاز آموزشی که در بازار وجود داشت اقدام به اجرای دوره آموزشی جامع تحت عنوان «کارخانه محتوا» نموده است، که تا به حال در مراکز آموزش زیادی برگزار شده است.

سوالات متداول تولید محتوا

تقریباً از صبح که بیدار می‌شوید و اینستاگرام‎تان را چک می‌کنید یا سری به فیسبوک و توییترتان می‌زنید، وقت‌هایی که در ترافیک، رادیو اتومبیل‌تان را گوش می‌دهید و تا شب که طرز تهیه کیک شکلاتی را در گوگل جستجو می‌کنید، شما در دریایی از محتواها شناور هستید، بدون آنکه به آن فکر کرده باشید. از متن ساده یک پیام دوستانه تا یک انیمیشن حرفه‌ای برند اپل. همه و همه محتواهایی با انواع مختلف هستند.
هرچند که در تعریف محتوا تفاوت‌هایی بین متخصصان وجود دارد، اما اگر بخواهیم به شکل ساده تعریفی برای آن ارائه دهیم:
محتوا (content) را می‌توان مجموعه‎ای از اطلاعات و یا تجربیاتی دانست که به وسیله رسانه‌های مختلف از جمله اینترنت، تلفن‎های هوشمند، کتاب‏ و مجله، سینما و تلویزیون و حتی رویدادهای زنده نظیر سخنرانی و همایش و با اهداف مختلف به دست مخاطب میرسد.

اگر این سؤال در ذهن شما می‌چرخد بهتر است بگوییم که هنوز قدرت محتوا را کامل درک نکرده‌اید. تصور کنید شما به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده‌اید. یا علی جانانه‌ای گفته‌اید و سایت و صفحه‌های اجتماعی خود را راه انداخته اید. در این مرحله شما شدیداً به محتوا نیاز دارید تا سایت خود را در جستجوهای گوگل بالا بیاورید، مخاطبان خود را جلب کنید و یا حس اعتماد برای استفاده از کالا یا خدمت خود در آنها ایجاد کنید. در حال حاضر راحت‌ترین راه رسیدن به سؤال برای هر چیزی گوگل است. تحقیقات نشان داده است حتی افرادی که قصد خرید حضوری دارند در بسیاری موارد در گوگل در موردش تحقیقی می‌کنند.

پس اینکه شما سایتی با مطالب قوی داشته باشید یکی از عواملی است که باعث می‌شود شما در حوزه کاری خود دیده شوید و جایگاهی در بین رقبا پیدا کنید. حالت بعدی را تصور کنید؛ آن‌قدر ثروتمند هستید که می‌خواهید در مطرح‌ترین شبکه‌های جهان تیزر تبلیغاتی بسازید. تیزر شما هم یک محتواست.

 حتماً تصاویر تبلیغاتی خلاقانه مک دونالد را دیده‌اید. اگر ندیده‎اید پیشنهاد می‌کنیم حتماً نگاهی به آنها بیندازید. هر چند نوع، هدف ارائه و نحوه عرضه آنچه گفته شد باهم متفاوت است اما همه جزو زیرمجموعه تولید محتوا قرار می‌گیرند.

اطلاع‌رسانی، جذب مشتری‌های جدید، حفظ مشتری‌های قبلی، آموزش و غیره از اهداف مهم تولید کردن محتوا است.

“محتوا پادشاه هست ” را حتما شنیدید. حالا از یک زاویه دیگر به موضوع نگاه میکنیم. اگر محتوا ها نبودند گوگلی هم وجود نداشت! گوگل بین محتوا ها میگردد و مردم را به محتوای مورد نظر خودشان می رساند. پس اگر میخواهید سئو بگیرید، بیرحمانه محتوا تولید کنید و در سایت خود درج نمایید.
 

چگالی کلمات کلیدی، عنوان بندی، روان بودن متن و خرج کردن کلمات کلیدی در ابتدای پاراگراف ها از اصول ابتدایی تولید محتوا هست که در محتواسازان رعایت می شود.

البته ما همچنان در حال رصد الگوریتمهای گوگل هستیم و روش های نگارش خود را به روز میکنیم.